28 mars

Undra vilka det är som egentligen läser ens blogg.. Lite nyfiken blir man faktiskt.
På tal om något helt annat.. Kaj säger att det inte kan regna när det är minusgrader men varför kan det snöa när det är plusgrader? Och nu menar jag inte typ -20 och +20 för så mycket fattar jag att det inte kan snöa när det är +20 likaså regna när det är -20.. Men principen liksom? Är det bara jag som har tänkt på det? Sånna här funderingar tänker jag på nästan varje dag.. Och varför bryts inte majskorn ner? Helt onödigt att äta majs när de kommer ut likadana som de kom ner bara mer hmm bruna.. Dock så tycker jag det är rätt fascinerande..
Ska försöka komma på mer funderingar tills imorgon. Får se om någon kan svara på mina funderingar..



Kommentarer
Postat av: Emelie

Du uppdaterar ju bloggen så jävla sällan att det är nog bara jag kvar som orkar kolla in nån gång om dagen!



Du får göra lite mer reklam för din blogg!

2010-03-29 @ 11:41:25
URL: http://adeeperlook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0