Tisdag


Egentligen borde jag vara på jobbet, men jag är sjuk.. Har ont i ögonen, huvudet och är grymt förkyld.. Nyser typ fem ggr i rad och mina ögon är vattniga och trötta.. Hur mysigt är det på en skala att stå och snora över köttet som ska ut till butikerna egentligen? Precis.. Så jag valde att gå hem istället.. Folket ska tacka mig. Får väl se när man blir frisk igen.. Inte så lätt när man jobbar i 4 grader bara.. Jag menar, det är ju inte konstigt att man blir sjuk på det stället.. Går från varmt till kallt flera ggr om dagen.. Och igår fick jag jobba över, gissa om jag var pigg då.. Ingen annan på linjen som gjorde det, de gick hem vid 6, så det var bara jag kvar.. Smeek..

Denna helgen har det varit mycket flängade och farande.. I fredags åkte jag och Kaj ut och fotade lite, ut mot Svarttorp och sen Hva.. Blev väl endel bra bilder iaf.. Sen på lördagen åkte jag upp till Svarttorp eftersom det var hopptävling. Träffade Lina och John där och hans hund Chutney.. Det såg ut som om John hade lockat hans öron, men vovven var så fin så! Emilia var med och tävlade, gick rätt bra för henne något pet och lite tidsfel.. På söndagen åkte jag och Kaj till vara för att kolla på en ny bil till han. Dock så var bilen inte så fin som den såg ut på bilden.. Riktigt surt.. Köra såpass långt och sen inte kunna köpa den.. Så det var bara att åka hem igen.. Dock så åkte vi nästan direkt till Eksjö för att hämta vinterdäcken till hans gammla bil.. Efter deet så kom vi hem till Barnarp igen men kort efter det så åkte vi till Bottnaryd för att kolla på en annan bil.. Den var riktigt fin! En röd golf 4:a -00.. 37 000:- fick han ge för den, men det tycker jag att den var värd..
Vilken lättnad det var att äntligen hitta en bil till han..

Nu ska jag nog beställa lite grejer på internet.. Men vad kommer jag inte säga.. Det är en hemlighet för tillfället=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0