Torsdag


Helt okej dag på jobbet.. Dock sjukt irriterande.. Men sen lite rolig.. Fast inte överdrivet rolig..
Åkte till svarttorp sen.. Vi red visst ut.. Kallt som fan och blåsigt.. Snorungen kan inte rida någon häst.. Hon hets rider och gör så att hästen får panik typ.. Döda henne.. Ska piska henne så som hon piskar hästen!

Helgen kommer väl bli lite tuff.. Ingen att va eller mysa med.. Det är lite synd faktiskt.. Ganska mycket synd..
Ska ju iaf klippa mig på lördag och slinga håret.. Det kommer nog bli kanon! Eller så får jag fnatt och ber dom raka av allt hår.. Det hade varit nått! Mamma fråga om jag ville hänga med till Hjo på lördag.. Funderar på att hänka.. Har man ju iaf nått att göra.. Och en förhoppningsvis så får jag låna Johans och Wallans lägenhet så jag kan va där nere och dega lite..
Skönt att vara ensam ibland i sånna här tider.. Typ.. Men men..
 Vad ska man hitta på nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0