Sova snart


Känner mig lite smått sleten.. Var helt död efter Barnarpsbacken! Hur död kommer jag inte vara imorgon då? Mamma väcker mig när hon åker vid 07.00 ist.. Kanske liite tidigt att gå upp vid 6 tiden.. Sticker väl hemifrån vid 08.00.. Hinner jag packa och så först.. Är nog färdig cyklad lagom tills jag ska träffa Wallan runt 11 tiden.. Annars är det bara att cykla mer..
Dock så ska det inte bli så bra väder, men vad gör det? Finns ju alltid regnkläder..
Har bestämmt att jag ska börja simma på fredagar med.. Kommer ju bli hur skönt som helst! Gå upp rätt tidigt åka och simma, hem och lägga sig igen! Kan ju inte bli mer avslappnande! Ligga och dega lite i bubbelpoolen med.. Mums!
Slimmad kropp, here I come!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0