Söndag


Somnade som en gris igår igen... Så jäkla skönt att kunna somna på mindre än 5 minuter! Love it! Dock så vaknade jag av att det kliade på kroppen.. Himla eksem.. Att jag nästan alltid ska få det! Får ta på lite solskyddsfaktor och lägga mig på terassen.. Vad tusan ska man hitta på idag då? Wallan jobbar ju.. Såå what to do? Ta bilen någonstans och ta med kameran kanske? Får se vad jag hittar på.. Är sugen på att gå på bio ikväll iaf.. Ska fråga om Wallan orkar efter jobbet.. Hoppas det.. Åh, jobb imorgon igen.. Vad otroligt sugen jag är.. Kommer antagligen få jobba över hela veckan.. Vi ska köra 24 ton lövbiff på en vecka.. Det är jävligt mycket alltså.. Ska räkna hur många pallar vi gör.. Lär ju bli en heel del..
Gott med 100% på torsdag iaf.. Sen ska jag antagligen jobba fredag med och det kommer räknas som övertid.. Smek!
Ut och sola nu?

Du du du



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0