Lördag


Härlig kväll igår.. Dock så är mina fötter lite trött.. Fick ju ta löpet till bussen igår.. Sprang över gräsmattor med högklackat.. Kan säga att det inte är en bra ide! Jag höll på att dö och jag gjorde nästan en askungen.. Mina vita skor blev helt plötsligt bruna.. Lekarna igår var rätt roliga, apelsinleken vann vi, fastän att killarna sög på det.. Sen körde vi klädstrecket.. Andra laget slängde av sig kläderna och vann med hästlängder! Fattar inte hur fort dom blev klara! Jag ville dock inte ta av mig så mkt, en body är inte sådär jättesexigt precis..
Idag mår jag bra, inte bakis alls faktiskt.. Vilket är riktigt skönt! Dock så har jag dragit på mig en äcklig hosta! Säkert bara för att vi lekte ute och man hade kjol och linne på sig.. Åh, min kjol är underbar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0