...


Idag har jag bara suttit och degat framför datorn.. Har även varit duktig och städat mitt rum och hängt in alla nya kläder.. Min garderob börjar bli full kan jag säga.. Får snart hänga kläder i garderoben i datarummet.. Åkte ner till Wallan och lämnade alla hennes grejer, lekte lite med Hugo.. Han är ett ulligt litet lamm! Fast med vassa tänder.. Ett monster lamm!
Efter det drog jag och solade en sväng.. Måste ju förbereda sig inför sommaren!
Hämtade bilen i hmm tisdags tror jag.. Kan ju inte påstå att den har blivit bättre.. När man varvar bilen så tjuter den.. Och när man svänger samtidigt som man gasar så låter det inte så jättebra kan jag säga.. Får ta med far på en sväng imorgon så han får höra.. På måndag kommer jag antagligen få reda på om de ska sälja bilen och vad de isåfall ska ha för den, hoppas det inte blir alltför mycket..

Känns så jäkla tomt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0