...


Alright.. Hade en hur rolig kväll som helst.. Man känner verkligen hur många som helst som känner andra som man är släkt med eller liknande.. Linda klipper inte bara far min utan även min faster.. Som hon tycker är sjukt rolig.. Och det kan jag hålla med om.. Hon är verkligen en speciell människa! Rolig som in iii! Dock så är mitt snus typ slut.. Hade nästan en full dosa och det finns bara en kvar! Sinnes, måste varit flera som snottat av mig.. Köpa nytt imorgon igen!
Måste även hämta resten av min dricka.. Vettifan hur mkt jag drack ikväll.. Ett X antal groggar, och två shots.. Mina glas var ju hur balla som helst! Bussen in till stan var rolig.. Jävla 90 tals snorungar som inte kan uppföra sig dock.. Busschauffören slängde nästan av en av dom vid röde påle.. Sen vid Max vid Ica Maxi stannade polisen bussen och tvinga av dom.. Bussen blev helt plötsligt lugn och skön... Jäävla 90:or! Oupfostrade snorungar! Lär er vett och etikett för fan! Tog även jävligt fina bilder jag och Wallan.. Haha under kjolen.. Vettifan om jag vill se dom imorgon dock! Lite smått snuskiga! Inte undra på att hennes och mina föräldrar tror att vi är lesbiska!
Drog en stund till piren och träffade oskar och marcus.. Inte så himla mycket folk.. Så vi drog till Centrum en stund..
Var två Utlänningar typ som ville ta kort med mig och Wallan men jag sa nej.. Så sa han Fuck you till mig och blev skitsur.. Whatever.. Jävla äckel.. Ful som stryk var han med! Träffade även där folk man kände.. Tittade snett på andra och skrattade åt fula personer.. Och gömde sig även för sånna man verkligen inte ville träffa.. Fett nice! Im a biiatch!
Är rätt bra i gasen nu.. Mitt huvud och mina ögon hänger dock inte med så mkt.. Jag som hade planerat att supa mig redlös.. Det lyckades jag ju dock inte med.. Får ta det hmm nästa helg kanske? Får dock köpa ny dricka tills dess..

Tro pelle att jag tycker om dig..



Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför stavar du Oskar och Marcus med små o och m och utlänningar med stort u?:P



Förresten, du vet väl att farsan läser din blogg då och då?;)

2009-05-16 @ 07:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0