...


Kom hem för typ en timme sen! Riktigt skönt att simma.. Dock så är det extremt tröttsamt.. Men det var bara att simma på.. Om man vill bli fin liksom.. Åkte till Eko efter och köpte lite godis, tandpetare och skoskavsplåster.. Gick även ner till märkesaffären och köpte en randig body.. Åkte sen till A6.. Blev visst kläder för typ 800 kr då.. Ett turkost linne, en vit och en svart body, en blommig klänning och ett rött linne.. Så härligt att shoppa! Mamma tyckte inte jag skulle köpa så mycket kläder.. Men vad ska man annars köpa? Efter det stack jag och solade och sen en sväng till Wallan innan jag skulle hämta mamma.. Rätt skönt att vara hemma nu.. Wallan kommer nog om 1 timme typ.. Då ska vi göra oss iordning till fest.. Har ännu inte kommit på vad jag ska ha på mig.. Men nu har jag iaf massa att välja mellan.. Skönt..
Ikväll kommer jag bli snorfull! Ooh, måste kolla shotglasen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0