...


Var en sväng hos Wallan och Johan nu.. De var ganska trötta, satt och gäspade hela tiden.. Iaf Wallan! Måste hälsa på dom på onsdag när de har fått lilla valpen.. Jag kommer ju dö när jag träffar han!

Får se hur det kommer gå på jobbet imorgon.. Kan ju inte påstå att jag är sugen på att jobba 10 timmar..
Är inte sugen på att jobba alls.. Bara ta ledigt och vara borta från jobbet i 2-3 veckor ist.. Hade varit perfekt..
Någon kommer ju gnälla på mig att jag inte jobbar över och bla bla bla.. Men det angår inte henne om jag jobbar över eller inte.. Vill jag inte så vill jag inte.. Ska iaf cykla till jobbet imorgon.. Det kommer bli skönt.. Äntligen får jag ta min otroligt snygga cykel till jobbet! Vilken befrielse! Dock så lär det vara kallt på morgonen så jag får nog ta på min vinter jacka.
Dags att sova nu kanske? Upp kl 05.45 och cykla 06.00.. Det ska jag väl klara?
Du, jag saknar dig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0