...


Imorgon blir det jobb.. Kommer nog gå lite bättre då.. Skönt att ha fått "ledigt" två dagar.. Det behövde jag..
Men vad tusan ska jag göra i helgen? Wallan och Johan ska ju till Örebro.. Kommer sakna henne.. Hon är ju inte den enda jag saknar precis..

Idag så åkte jag och Wallan till rosenlund och badade.. Synd att hon glömde sin kamera.. Hade blivit fina bilder under vattnet annars! Dock så var hela äventyrsbadet tömt på vatten.. Renoveras antagligen.. Bara motionssimmet öppet..
Det var faktiskt lite tråkigt.. Och vilken himla dålig kondis man har.. Jag höll på att sjunka som en sten efter en längd!
Mina små pinnarmar är det inte mycket muskler på inte.. Vi gick till Eko efter badet.. Jag köpte ett par svarta typ chinos och en jättesöt grå/silvrig volangkjol! Sen så beställde jag hem lite grejer från BlueBox.. Får se när det kommer..
Snart hoppas jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0