Söndag


Jävlar vilken rivig kväll det var igår! haha heeelt sinnes! Emma och johnny söp ner mig totalt! Tequila, tequila rose, jäger, massa groggar och rosa pantern! Ni kan ju gissa hur jag mådde sen.. Som en KUNG, efter att jag hade lagt en pizza i toan då förstås.. Men det var fin skit! Men att komma ihåg kvällen såhär dagen efter är jag inte bra på.. Den känns lite suddig.. men hade en jäääävligt rolig kväll! Jag och Anna sjöng singstar och vi var nog bäst på det, fast jag tror inte det lät så himla bra, på de högre tonerna så skrek man i princip.. Emmas katt sprang ut på taket så hon fick hoppa ut och hämta han.. haha lilla Roffe.. Svart som natten är han.. Vettifan när vi drog in till krogen.. Hade inte riktigt koll på klockan.. Men träffade massa roligt folk ute.. haha någon jävla dansk som snackade med mig och Anna, han sa att jag hette Lina hela tiden, fasen vad arg jag blev! och han var fet som ett hus.. Och luktade apa.. Men någon måste ju göra det med.. Så han fick ta den smällen.. haha inne på centrum var det en 30 åring som ville dansa med mig.. han var fan galen, dansade som en idiot vid mig och drog mig i armen.. Lagom jobbig.. men jag tror han fattade vinken när jag puttade bort han 3 ggr.. Mer än såhär kommer jag nog inte ihåg.. Får se om jag kommer ihåg bättre när jag sett alla bilder..
Nu ska jag stäääääda och sen duscha..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0