Fredag


Har gått fort som fan att jobba! Kan ju bero på arbetskamraterna.. haha kul som fan att jävlas med Gerard! Han fick damp, lyfte upp mig och vände mig upp och ner mitt i matsalen! Det var livet! Fick sommargåvan igår.. Inte så mkt, men sprit fick man.. Eller ja, iaf vi som var över 20;) Anna och Kaj blev utan.. De blev ju lagom kinkiga! haha..

Var hos läkaren vid 11 tiden idag.. Det gick braaa, inga konstigheter alls.. De får fan inte sätta kniven i mig kan jag säga..
Nu ska jag snart hämta mammii, vi ska till Ikea och kolla runt lite.. Sen så ska vi till systemet.. Måste bunkra upp lite till inför ikväll och för morgondagen ju! Verkar ju som att jag är värsta alkisen men What the hell? Man lever ju bara en gång.
Ikväll ska jag bli slirig som fan och glida runt på krogarna bland alla studenter.. Kommer bli en nostalgi kväll! Om jag inte kommer ihåg någonting imorgon så har jag lyckats! Får vila upp mig som fan innan vi drar igång igen sen på lördagkväll.. Lätt att jag ska bli lika slirig då! Jag gillar att vara slirig.. Kommer bli två helt sjuka kvällar alltså!
Undra hur jag och Anna kommer vara.. På jobbet är vi ju efterblivna så imorgon när vi är fulla kommer vi nog vara redlösa! Eller nej, vi kommer vara schweeeein!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0