Ridning igen!


Väcktes av pappa idag vid halv 10, det var för tidigt så jag låg kvar till kvart över 10.. Gjorde mig iordning sen..
Drog till banken för att sätta in mina pengar sen drog vi till mediamarket för jag vill köpa en ny stereo, deras utbud intresserade inte mig precis.. Vi stack istället till Expert.. Är ju tusan stamkunder där.. Så nu står det mellan två st..
En lite enklare och en mer avancerad, typ med hårdisk på 80GB så man kan lägga över massa musik och slippa koppla in iPod och annat, utan man gör en spellista och lägger in i hårdisken.. Dock så vet jag inte om jag kommer använda det.
Priset på den enklare ligger på 3500 tror jag och den andra på 4500.. Dock så gav han mig ett jävligt bra pris på den dyrare.. Så den skulle jag kunna få för 3500.. Rätt bra att köpa massa grejer på samma ställe faktiskt..
Haha sen visade han mig en typ bärbar mega stereo.. Han tyckte den var skitfrän.. Jag sa att den var asful och han kunde inte fatta att jag tyckte det, till och med pappa tyckte den var ful.. Den såg ju gammal ut!
Aja ska iaf bestämma mig tills imorgon, då ska vi allt åka och köpa en utav dom!

Drog sedan till Willys i Hva.. handlade lite och bla bla bla...
Nu ska jag iaf snart åka och rida.. Det ska bli fett nice! Hoppas jag inte spyr.. Drog i mig en semla nyss, men det ska väl inte vara några problem hoppas jag! Ska jobba skiten ur hästen idag! Hoppas jag får Pacera.. Hon är go som fan!
MUMS!














Ciao!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det det där aset på bilden du har köpt?? Inte dåligt.

2009-01-18 @ 21:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0