FuckFace


Var väl inte såå trött igår! Somnade dirre när jag lagt mig i sängen..
Riktigt skönt..Var ju uppe rätt länge dagen innan..
Sov nog 11 timmar inatt.. Hur skönt var inte det då? Och det behövdes!

Hälpte pappa att plocka ner julgranen med, det var en jävla massa grejer kan jag lova!
Så mkt grejer så att vi lämnade det mesta till mamma..
Skönt att bli av med julen nu.. Överskattade skitgrej!

Sen tog jag en promenix till fuckfacet Tesan, hur kallt som helst! Mina lår var iskalla!
Dock så var det ändå rätt skönt, jag menar hur ofta är jag ute liksom? Jag behöver röra lite på fettet!
Jag vägrade att gå hem så Tesan fick skjutsa hem mig ist, den lilla biten från henne till mig är en plåga när det är kallt och det blåser lite lätt..

Såå nu sitter jag här, vill ha mat men den är inte klar än.. Är lite smått hungrig!
Får ta mig en macka ist!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0