Beach 2009


Haha ja kan kan ju säga att det går lite knackigt sådär att träna.. Crosstrainer kan ju va hur tråkigt som helst!
Dock så satte jag på nickelodeon, katter med klös vare. Rätt kul faktiskt.. Men inte så kul så att jag skulle kunna trampa mig igenom hela avsnittet, njaa så kul är det faktiskt inte att stå på en sån maskin..
Sen har jag fortfarande ont i min jäkla fitthöft! Hoppas verkligen inte jag fått pappas höft..
Vill tusan inte ligga under kniven med bara ryggmärgsbedövning! Hell no! Jag ska bli nedsövd!
Annars skiter jag i hela operationen! Det är en sak som är säker!
In i duschen nu sen soooofta..
Sen får vi se hur det går med Beach 2009, skulle inte förvåna mig om jag kommer med världens slappaste kropp!

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0