Söndag

Ligger och kollar Kung Fu Panda nu. Fortfarande ont i höften men det är värre idag. Kan bero på att man dansade så mycket igår och drack bort smärtan. Satan vad kul vi hade igår! Var hemma hos Anna och Pontus först, drack sjöng singstar och hade kul. Tog bussen in till o learys där vi åt och drack och spelade spel. Jag och Wallan stack till centrum sedan och där träffade vi massa folk. Det var lätt den roligaste kvällen på länge!
Skar mig på något vasst lås inne på toaletten på centrum. Så jag löste det genom att gå fram till tre poliser och fråga om plåster. Jag sa att jag antagligen skulle på HIV eller nån annan skit. Och polisen frågade Wallan om jag förblödde. Askul!=D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0