Måndag


Oj, här har man inte skrivit på år och dagar! Blir lätt så när man jobbar hela dagarna och är i princip upptagen hela helgerna.. Men men, har iaf hänt mycket under denna tiden. Jag och min underbara Kaj har varit ihop i 5 månader vilket har lett till att vi skaffat oss en 2:a på 68kvm i Huskvarna. Flyttar in 1 januari eller 1 februari. Det kommer bli så himla skönt! Få en egen lya som är perfekt för oss båda! Och med en megastor balkong som blir stekhet på sommaren! Så nu kommer det bli en låång inköpslista. Som tur är ska vi till Gekås den 23 december så då lär det gå åt en jäkla massa pengar! Nej nu måsta jag börja städa och diska innan min lilla fisrumpa kommer hem!=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0