Fredag

Jahapp då var väl denna helgen förstörd! Kommande veckan ska jag lära mig ettiketerna på 111:an.. En vecka har jag på mig att lära mig sen ska jag stå ensam två dagar och sen ska jag vara avbytare åt Lina på juldagen..
Men jag hoppas att jag fixar det. Är ju kul att lära sig nått nytt iaf..
Men ni kan ju FETGLÖMMA att jag kommer vara avbytare på alla linjer.. Det var nog världens sämsta och mest korkade idé.. Visst ni kanske lärde er ettiketerna på två dagar men vissa måste ha längre tid på sig att lära sig.. Människor är ju rätt olika faktiskt.. Eller har jag fel? Mm, just det.. Ofta man kan stå på alla linjer när man bara har haft 4 dagar på sig att lära sig en linje. Ni fattar ju ingenting. Så det kan ni ju bara glömma utan det får de lösa på ett annat sätt för jag verkligen total vägrar att ställa upp på den korkade idén!
Så nu var det ur världen.. Kändes helt plötsligt otroligt mycket bättre!
Tack för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0