Vår!


Så jäkla skönt! Solen skiner som fan! Igår hängde jag med baby och bytte till sommardäck på hans och hans parents bil.
Jag och hans bror satt och stekte i två brassestolar medans baby bytte.. Det var underhållning det.. Dock så fick jag världens fulaste solbränna efter mitt linne.. Lagom kul liksom.. Och det har inte lagt sig än! Hoppas det gör det snart..

Idag ska vi åka till Ralle och grilla.. Det ska bli nice.. Riktig sommarkänsla.. Men först ska vi till babys föräldrar och äta..
Vet dock inte vad jag ska ha på mig.. Min svarta klänning eller jeans och svart linne.. Tror det kan bli ganska varmt med jeans dock.. Så det får bli klänningen..  jaja bäst att göra mig iordning nu kanske.. Ska partaja lite ikväll med!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0