Snart så


Sitter hemma hos babe nu, han spelar ps3, den lilla nörden! Himla pang pang spel är det..
Veckan har gått fort som tusan.. Jobbade i måndags, dock så fick vi gå hem tidigare eftersom vi inte hade något kött..
Gick hem vid 3 tiden. Det var riktigt nice. Dock så hade jag velat jobba hela dagen pga av lönen, var ju annandagpåsk.
Men inget att göra åt.. På tisdagen fick vi sluta tidigare igen.. Sen var det full dag på onsdag torsdag..

Ridning på torsdagkväll, det gick riiiktigt bra alltså! De i gruppen före red barbacka så jag frågade Tina om vi skulle göra det med, hon hade inte tänkt det men hon sa att vi fick göra det om vi ville.. Jag taggade dom i gruppen och alla utan en red barbacka, jag hade inte heller viljat rida barbacka på den hästen så det var förståligt.. Jag fick Vagabond..
Hade han förra gången med och då gick det inte bra, han var hur seg som helst och det gick inte alls som jag ville..
Men denna gången gick det hur bra som helst! Han såg ut som en liten sagoponny..
OM jag blev lycklig! Fina lilla hest! Dock så var han ju då vit och fäller sin vinterpäls.. Så min röv var vit efter.
Men vad gör det? Han gick ju fint som fan! Tina tyckte också att det gick super.. Me so happy!

Pappi skjutsade ner mig till babe efter.. Jag snodde hans lilla monsterbil och handlade.. Ska göra köttis idag..
Oväntat eller vad..? Ne, verkligen inte.. Han är galen i det.. Idag var jag uppe tidigt, 09.10 kanske..
Jag är så himla snäll, flyttade på babes bil så att han inte skulle få parkeringsböter.. Igen..
Riktigt gott väder, sol och inte ett moln på himlen, kan ju inte bli bättre än så!
Men jag var ju tvungen att få nått för det.. Alltså för att jag flyttade på bilen..
Och det fick jag, så nu är jag nöjd och glad.. Mer än nöjd!=D
Väntar på att Wallan ska höra av sig, kan ju inte påstå att hon är världens snabbast på att svara på sms.. Och inte heller på att svara i mobilen.. Så vi får se när hon hör av sig.. Men jag hoppas det blir snart iaf..
Jag vill gå ut och gå ju!
Btw, jag fyller år på söndag! 19 april! Wiie!

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0