Mög


Känner att jag snart kommer ha min röda vecka.. Känner mig nere och käsnlig.. Röv, jag hatar det!
Och igår la jag en riktigt krämig och härlig pizza i babys toalett.. Hatar att spy..
Sket i jobbet idag, kände mig inte så jättepigg faktiskt.. Men imorgon blir det jobb..
Gott, bara tre arbetsdagar kvar då! Smek som fan!

Och i helgen har jag bestämmt att baby och jag ska hitta på nått! Kommer ju sitta sönder Carlsbergssoffan annars..
Hoppas bara på att det blir lika fint väder i helgen som det var de senaste dagarna.. Annars blir jag ledsen!
Nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv och ha otroligt tråkigt!
Imorgon får jag träffa baby igen! Då kommer jag bli glaaaad! Mums=)

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0