Måndag


Jag hatar när jag blir såhär.. En vecka innan jag ska ha min röda vecka så får jag typ panik! Totalt överkänslig och lipig!
Värst var på morgonen på jobbet.. Helt sinnes att man kan börja lipa så lätt! Av ingen orsak alls! Så jäkla fittigt!
Blev iaf bättre efter lunch.. Och som tur var så gick dagen fort som fan! 

Helst av allt så vill jag bara åka ner till baby nu och mysa och kramas.. Men han jobbar kväll denna veckan.. Typiskt också.. Men på onsdag kommer vi träffas.. Då ska jag kolla på hans match igen=) Har faktiskt varit på två av hans matcher och jag är riktigt stolt.. Inte ofta Linn går på fotbollsmatcher.. Har inget emot det alls faktiskt!

Mammi gör lite sallad till mig.. Det kommer sitta fint som smör! Med fetaost och rödlök m.m.. Mums! Dock så har vi fått stopp i avloppet. Och det luktar röv i köket nu.. Hunden trivs nog där.. cphund..


Kan inte sluta tänka på dig


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0