Lördag


Jävla jävel som lämnar en tom burk med rödbetor i kylen!=P
Och jag har äntligen kommit på vad man använder kaffegrädde till, den smakar inte kaffe utan man häller den ii kaffet!
Vilket jäkla smartass jag är va?
Skulle lätt kunna ställa upp i "Are you smarter than a 5th grader?" och vinna hela skiten!

Har iaf gjort mig iordning för fest nu, bara sminket kvar.. Får se om vi sticker ut till Norrahammar eller om vi är i babys lägenhet, det är ju nära och bra här iofs.. Men vill ju träffa baby en stund med..
Anyway, nu väntar jag på att Wallan ska komma hem från sin farfar så vi kan börja lite lätt..
Ska nog ta det lungt idag, men vi får se hur det går med det..

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Sandra Waldenby

MORFAR!!! =P

2009-04-25 @ 17:51:26
URL: http://walliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0