Fredag


Ligger i snyggingens säng och segar lite.. kanske borde gör mig iordning nu.. Wallan kommer 09.50 typ.. Vi ska gå på stan! Fett nice att ha fått in lite pengar på kontot nu! La undan 2000, dags att börja spara lite liksom! Får se hur det går men tror det kommer gå hur fint som helst! Min cykel får nog vänta till nästa lön.. Får ut lite mer då! Nu fick jag ut 7990 för mars månad..

Igår på jobbet så fick vi med oss hamburgare hem, hur fint var inte det? Helt okej att jobba på Danish när man får mat!
Hade hur mycket att göra som helst igår.. Trodde det skulle bli övertid men vi jobbade på som fan och blev klara vid kvart i 6, och nu är jag helt slut..

Ridningen gick helt okej igår.. Fick Vagabond igen och vi hoppade.. Me like! Han är en fiin liten påånniii.. Dock så vet jag inte om jag sträckte ljumsken.. Har fett ont i den.. Går runt och haltar lite.. Men det är smällar man får ta!

Nej nu måste jag skynda mig.. Ska en sväng till systemet och shoppa lite!

Du är så himla bra! Me so happy!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0