Tjock!



Sweet! Gratis food!
Åkte ner till Mc Donken och träffade Wallan..
Madde stod visst i kassa och det visade sig att vi inte skulle betala för våra lilla menyer,
Dock så var det ingen liten meny, hon slängde ist en stor dricka, en stor pommes och sen fick vi glass på det!
Sweeet! Himla bra att ha kontakter.. Satt på Mc Donken och prata till 23.50, oväntat att vi har sex som samtalsämne..

Mätta och belåtna sätter vi oss i varsin bil och ger oss av hem var till sig..
Dock så ringer Wallan 10sek efter att jag åkt att jag måste vända.. Hon kan helt enkelt inte leva utan mig;)
Eller så var det bara det att jag hade hennes plånbok i min väska, sagt och gjort, åkte tillbaks och lämnade plånkan..

Kommer hem till ett mörkt och tyst hus.. Sköönt! Går och lägger mig nästan direkt.
Lyssnar på musik men sliter ur hörlurarna efter 10 minuter. Jag är trött..
Somnar och drömmer väldigt wierd!

Drömmer att jag är på min gammla skola i Mullsjö,
vi spelar brännboll på den lilla gräsplätten längst mot uppfarten till skolan..
Galet mycket elever.. Drömmer också att jag kör pappas fula vita pickup när det är snö..
Fast sen var det inte snö, sen såg jag en groda som hoppa i sjön..
Drömde också att jag hånglade med nån och kollade på film..
Helt sick dröm alltså!

Vaknade iaf vid 11.30, shiiiet pappa kommer hem snart liksom! Men han har visst inte kommit hem än..
Jag säger att jag gick upp vid 10.30! Låter bättre..
Nu har jag iaf käkat frulle och nu sitter jag med en ansiktsmask som luktar typ mint..
Fucking Fresh!

Ciao!



Kommentarer
Postat av: Wallan

Inte konstigt alls! Världens bäsa samtalsämne

2008-09-18 @ 11:04:55
URL: http://walliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0