Sleepy!



Vaknade först vid halv 10 men jag kände att det var för tidigt för mig att gå upp.. Så jag sov till kvart över 11 ist..
Jag är en riktig sjusovare har jag kommit på.. Skulle nog lätt kunna sova 14 timmar.
Det är dock inte friskt att göra det.. Men jag kom på, jag är inte frisk..
Men jag är galet bra och oövervinnligt grym!

Pappa skickar ett mail med hans jobbarkomips valp, det är en softis men det ser inte riktigt ut som en softis..
Hon är 4 månader och väger redan 9 kg, men hon är jäkligt söt måste jag säga!
Ser ut som en blandning mellan Softis och Parson!
Eller va säger ni? Hur söt du vill liksom!


Nu har jag iaf hjälpt pappa lite med maten.. Måste ju göra något vettigt när man är hemma..
Men jag har faktiskt varit så duktig att jag plockat ur diskmaskinen.. Och igår tvättade jag!
Den slår du inte alltså!

Nej nu blir det bild på vårt nya kök!



Ciao!






Kommentarer
Postat av: Birsen

gillade erat kök! Älskar rött...

2008-09-26 @ 23:29:33
URL: http://birsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0