Nytt kök



Today har jag torkat ur varje jävla skåp i köket! Till och med sopskåpet! Det var vidrigt!
Men jäklar vad rent det blev efter! Skinande rent! Det är ju en fördel att jobba på Ocab, höhö
Nu är iaf alla luckor och lådor insatta.. Jäklar vad RÖTT köket blev
haha fett nice alltså! Sen ska vi nog kakla om lite, RÖTT kakel ofc!

Mamma tyckte att jag hade varit duktig så hon sa att hon skulle köpa ett par skor till mig^^
Jag sa att det inte behövdes.. Ett par löparskor.. Doh, till mig?
Nee tack, hon sa att jag skulle få nått annat iaf. Nice!

Nu väntar jag iaf på att klockan ska bli 23 så att jag kan sno bilen till Mc Donkan och tjocka mig med wallan!
Mums! Jag ska bli asfet har jag bestämt! Mohaha
Jag kommer bli skitsnygg som fet!:D

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0