Miss Li



Jao, hon har rätt goa låttexter och jag älskar hennes energi!
Håller på att städa mitt rum nu för det ser nästan ut som 1:a världskriget!
Tvätt överallt, smutsig och ren.. Goodie!
Har rensat lite bland mina smycken.. Får se om syster vill ha nått..

Nu är det bestämt iaf, blir bilen till Sthlm/Sollentuna/Helenelund..
Kul och sitta i en bil själv i 4 timmar.. Lär ju typ somna och köra av vägen..
Får se vad vi hittar på.. Skulle va riktigt nice med bio.. Ska tvinga syster att gå på Mamma Mia.
Har dock redan sett den men jag vill se den igen!

Wallan! Jag är taggad för Göteborg och en oförglömlig natt igen!
Bussa upp, leta efter hotellet, gå på BK, dricka oss redlösa och få en riktigt fet hotellfrulle!
Låter inte det otroligt bra?
Jag är taggad till max!

Nej nu måste jag städa lite igen..
By the way.. Far min fick lite tv noja igår..
Så nu står det en 47 tums LCD tv nere i källaren^^
Sweet!

Ciao!













Kommentarer
Postat av: Mellis

Inte hit då??=O

2008-09-03 @ 22:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0