Dumma!



Kom hem från Wallan för en stund sen.. Skrev ut lite bilder och kirrade ett fotoalbum..
Ska fixa ett festalbum! Bara massa festbilder! Kommer bli riktigt roligt..
Dock så vart det snordyrt att skriva ut 79 kort^^

Åkte hem till Wallan och satte oss och kollade på Mulan...
Tjockade oss och drack mineralvatten.. Det var mums!
Fick med mig en flaska Whiskey hem till far och mor..
Sen så fick jag en Smirre green apple! Mums!
Behövde ju en påfyllning av sprit eftersom min absolut tog slut i helgen..

Åkte hem vid 22.30 från Wallan..
Fick syn på en gammal "flamma" på gatan.. Hade lust att köra över han..
Wallan du vet vem jag menar!;)

Väl hemma skulle jag sätta mig vid datorn lite..
Sladdar överallt! Fick ju snespel på alltihop!
Och min dator var avstängd..
Visade sig att min batterisladd börjat glappa!
Och det gjorde den inte när jag åkte!
Så det är inte mitt fel!
Lack blir man alltså.. Ny dator och sladden har börjar glappa..
Great! hmm nu blev jag visst lite hatisk..
Mens..
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0