08.00


Har bestämt mig för att äta värsta frukosten! Jag menar, jag ska sitta i en bil i 4 timmar..
Jag kommer ju dö om jag inte äter frulle.. Håller på att koka ett ägg. Mums!
Dock så är den nya spisen knepig.. Vattnet kokar upp på 1 minut och jag skojar inte!

Fick skjutsa mor min till jobbet.. Hon väckte mig 07.40.. För tidigt för mig alltså!
Dock så sket jag i att byta om och körde i min pyjamas.. Det var nice!
Tänkte att jag kunde gå och lägga mig igen när jag kommer hem..
Men icke! Det är i princip ingen ide att lägga sig eftersom jag inte har packat eller nått..
 Och för att jag ska köra runt 09.30..

Nej nu måste jag äta och packa innan jag somnar igen!
Bränna en skiva med så jag har nått nytt att lyssna på i bilen..
Önska mig lycka till!

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0