okej,


Mitt bra humör varade inte länge.. sisodär 1 dag kanske.. härligt, jag känner verkligen hur livet leker med mig..
eller helt enkelt hur det knullar mig i röven!
Sitter och lipar framför min jävla dator.. patetiskt, thats true..
Som sagt, skulle litat på min jävla magkänsla, men jag hoppades ju så innerligt att jag tryckte undan den..
Det var idiotist.. Så nu sitter jag här.. bara mig själv att skylla på pga att jag bara är en liten flicka som inte vet bättre..
Och nej faktiskt inget som du kan göra eller säga som kommer få mig må bättre, tyvärr..
Antar att jag missförstod dig eller nått..
Nu vill jag sova och inte vakna mer faktiskt..

Ciao....=(








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0