Mögit trött!


Kom på att jag inte skrivit nått om kryssningen.. Men jag kan säga att den var huuur rolig som helst!
Var dock förkyld så det slog lite hårdare än väntat.. Sen höll jag på att få stryk av en utlänning! Det var inte lika kul..
Annars klara vi oss rätt bra.. Wallan däckade runt 2 halv 3, men vi hade sagt att vi skulle vara uppe hela natten..
Hon sov som en gris medans jag festade vidare med våra grannar.. Kom hem vid halv 9 tiden på morgonen..
Sweet som fan! Sthlmare kan va rätt roliga och efterblivna..
Igår var jag i ullared.. gick upp vid halv 6, hur trött som helst! Gick i princip direkt ut i bilen och la mig för att sova..
Men icke.. kunde inte sova nånting.. Var iaf framme vid halv 9 tiden kanske.. Inte alls mkt folk vilket var rätt skönt.
Plöjde igenom hela Gekås på 5 timmar.. Mina ben var döda vid den tiden.. Pallade verkligen inte gå mer..
Gick ut och tog en hamburgare.. Världens äckligaste med! Och cola som inte smakade cola..
Fick iaf ihop saker för 6000 kr.. så det blev endel påsar att bära på..
Men sjukt nöjd är jag över mina köp!
Nu ska jag hoppa in i en dusch.. Ponta kommer snart.. Eller typ imorgon om han har otur..
För han lär ju inte hitta hem till mig från habo.. Jävla håla!=P
Får la dra någon film ensam i min nybäddade säng i sånna fall!
Men det hoppas jag inte!=P
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0