Fucking feeel good!


haha jag är på sånt jävla kalasbra humör så det är inte sant! Vettifan vad det är med mig alltså!
Jag är helt enkelt otroligt grym! Daamn im foo shoo the best girl ever!
Okej, nog med flippandet..

Försöka tagga lite till ridningen ist! Dock så pallar jag inte rida när det börjar bli snorkallt!
Fast man blir ju varm.. Mums, riktigt svettigt! Ska jobba skiten ur den häst jag får idag!
Som förra gången.. Då gick det kalaaasbra och jag var sjukt nöjd med resultatet av hästen..
Även min lärare gav mig maassa credd! Sweeet liksom!

Idag skjutsade jag mor min till jobbet så att jag kunde få ha bilen.. Blev väckt vid 7 och hemma vid halv 8 igen.
Gick och la mig för att sova, somnade som en gris alltså! Och drömde otroligt mycket snusk! MUMS!
Blev riktigt sur när jag vaknade och märkte att det bara var en dröm!
Far och jag åkte sedan till Expert för att köpa present till mammii.. Hoppas att hon fattar mer av denna grejen,,
Orkar inte lära henne massa nytt^^

Drog till willys på österängen och handlade massa mat och annat onödigt.. blev tusan 6 påsar! Ofta man köper så mkt?
Efter det drog vi iaf till ekohallen och köpte fågelbord och lite godis..
Jag MÅSTE köpa mina svarta glas där! Så FETT snygga är dom!!
I bilen tjatar pappa efter sitt godis som en liten pojke.. Jag tror att operationen måste slått lite slint i skallen på han..

Åkte hem.. pappa vart sjukt sleten och la sig och vilade..
sen lagade vi mat.. mums det var riktigt gott! Känner mig smått stressad..
Måste ju byta om och åka till ridninden!!

Ciao!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0