Ferre!


Mycket inhandlat! Ullared var rätt bra att åka till nu innan jul.. Dock så köpte jag mest grejer till mig själv. Men vad gör det?
Var på stan denna veckan och hittade min perfekta lilla nyårsklänning! Jag är helt kär i den! kort, puffig och tight!
Har även köpt en massa örhängen.. Ett par som jag ska ha på nyår och ett par som jag ska ha på julafton.. och ett till par som bara var söta och som jag var tvungen att köpa! Köpte även läppglans! Ska lägga upp bild!

Idag blir det festa med Wallan.. Får se när vi kommer igång.. Hoppas det inte blir för sent som vanligt!
Men känner på mig att det kommer bli en lyckad kväll! Som alltid med henne!




Är dom inte söta?!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0