Färdigriden!


jaao, det känns i hela kroppen! Gavile kan vara helt värdelös på att galoppera men annars gick hon rätt bra..
Tina frågade vad jag ville med min ridning idag, hon tyckte att jag skulle rida mer uppe i stallet..
Tycker att jag är duktig och har gått längst på ridskolan. iaf i våran grupp.. Kul att höra sånt faktiskt.
Dock så vill jag inge särskilt med min ridning.. tycker bara att det är kul och avslappnande att rida..
Kommer definitivt inte börja tävla! Gick ju bra sist jag tävlade.. som var första gången!
Slutade ju med att jag flög av hästen och fick hjärnskakning.. Så nej, tävla är inte riktigt min grej..
Håller mig till uteritter och vanliga ridlektioner faktiskt..
Fett nice att ha en sån ridlärare som jag har!
Guldvärd är hon, Tina

Ciao!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0