Rollercoaster


Jag blir fullkomligt galen! Jag pallar inte med skolan! Förtillfället pallar jag inte med någonting! Mitt humör är på botten och jag blir arg för minsta lilla! Ofta jag klarar att va i skolan ända till 4! Sen är inte Råsberg här så jag får åka buss hem själv! Dock så hoppas jag på att mamma kan komma och hämta mig på juneporten så att jag hinner hem och äta och byta om innan jag åker till ridningen. Hoppas på att få samma häst som jag fick förra gången! Behöver inte kräva så mkt av henne pga att hon bara är 5 år! Och jag orkar inte riktigt rida för jag har träningsverk från igår! Och sen är jag nått så grymt trött!
Aaaaja får la skriva mer senare ikväll.. Om jag kan vill säga eller om jag orkar!
Tjaaaaaarå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0