Förhoppningar&Regnbågar

BusLinn är fortfarande inte frisk! Tror faktiskt inte att det där pencilinet hjälpte! Så får la pröva nått  annat nu!
Men jag orkar inte köra en omgång till! Så sjukt drygt så det är inte sant! Får ju inte vara aktiv i nått! och jag får inte festa! Det är det riktigt sura! Men jag hoppas att jag och wallan kan festa nästa helg!:) Känner mig faktiskt taggad!:D


Igår red jag uppe i svarttorp! Var väl inte såå sugen på att rida! Skulle ha den nya hästen Gavile och hon stog inne!
Hade inte riktigt orken att rida på en nya häst när man är sjuk. Så jag frågade om jag fick byta till Vagabond men läraren var envis som en åsna! Fast jag ångrar ingenting nu! För den hästen var helt jävla underbar!
Vi red som man skulle göra när man lärde unghästar och Gavile var bara 5 år! Fick inte använda alla hjälper på en gång utan man tar det i olika steg! Men tuuusan va fint den hästen gick! Lätt att jag vill rida henne fler ggr!

Kom hem vid halv 9 igår med hoppade in i duschen och sen kom Wallan och Tesan så kollade vi på Grey's Anatomy eller hur det nu stavas! Fi fan det va nice! Nu måste jag kolla på nästa avsnitt med! Sen gick jag och la mig sleeten som ett odjur!


Idag har det varit en slapp dag! Eftersom jag är sjuk och går på pencilin så var jag inte med på idrotten och jag behövde inte åka ut till den äckliga hålan Sandhem! Istället åkte jag till A6 och klippte mig! Det behövdes! Klippte av rätt mkt så nu har jag en liten fjantig toffs bara:P Får se hur det ser ut imorgon när jag får fixa det själv. Hoppas det blir bättre då iaf för nu var det inte så bra:P men men!


Sen åkte jag ut till Mullsjö på 20 minuter! Nytt rekord va?XD Dock så är det lite jobbigt med alla fartkameror annars hade det gått ännu snabbare! Hann bara in och vända i skolan för sen ville Oskar ha skjuts till stationen och jag skulle ändå hämta Eva liksom. Vi gick upp och åt, dock rätt vidrig mat så jag tog bara en macka och lite sallad men det klarade jag mig på för vi hade bara en lektion ändå=) Jag och Helene var väl inte så aktiva på den lektionen ändå men skitsamma! Satt på efterfesten och kollade på balklänningar


Slutade tidigare idag så jag och Råsberg åkte hem som vanligt och nu sitter jag här och försöker plugga till ett prov som vi ska ha imorgon! Men som alla vet så suger jag röv på att plugga! Så vi får se hur det går imorgon=) Kul i skolan är det iaf alltid! När man inte jobbar vill säga!



Rut mår toppen! Gräsligt bra!:D









När man är ung, vill man bli hög!
Man vill va hög när man är ung!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0