Rabies?


Okej, jag har två hål i mitt pekfinger.. Höll på att köra över en liten katt som sprang över vägen.. Trodde det var Ninas katt..
Gick ut med ficklampa och lite mat för att se om det var den.. Samma färger och så.. Dock så var den lite skygg..
Men med lite skinka så kom den fram.. La en skinkbit på mitt finger och missen tog den.. sen när jag skulle ta tillbaka fingret så kom den fram igen och bet mig i fingret för att det fortf luktade skinka om det.. Antagligen kommer jag få rabies nu och dö.. eller så kommer mitt finger ruttna och trilla av.. Men vad gör man inte för en gullig hungrig söt liten katt?
Hoppas han hittar hem bara.. Kattjävel..
Sen är det så att jag har världens skoskav.. Min häl är helt köttig.. Dock så ser det bättre ut med skoskavsplåster nu..
Oj vad min häl är len och fin nu!

Har lämnat in min dator igen. Får hoppas att den blir bättre nu.Andra gången jag skickar iväg den. Hur kass är den inte då? De sa iaf att det skulle ta 1 vecka innan jag får tillbaka den. Tur att det inte är 3 veckor igen..
Men nu har jag inte ett piss att göra.. Har så sjuktjävla tråkigt! Och imorgon kom pappa med det briljanta förslaget att jag skulle åka ner till arbetsförmedlingen.. Där jag inte har varit medlem sen i sommras.. Oops..
Får la sätta mig vid en dator och kolla efter jobb och lägga in mitt CV på deras hemsida m.m..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0