Max!


Efter att jag städat hela övervåningen drog jag till Wallan för att lämna hennes julklappar.. Öppna dom inte innan julafton nu! Isf får du på fa-an! Hämtar upp Wallan för att dra till Max.. Jag hade precis ätit så jag var inte hungrig..
 Dock så slank det ner en mjukglass med massa chokladsås.. Satt jämte värsta udda paret.. En tjockis och en smalis..
Tjockisen måste varit sär.. Hon glodde på Wallan sen på mig sen på wallan sen på mig.. haha
Wallan spillde cola över sig själv, det tyckte jag var kul, sen kleta jag glass i ansiktet på henne!
När vi drog från max ville jag ha två maxflaggor, dock så höll jag på att riva ner hela stället, men jag var tvungen att ha dom! Sen så fick Wallan iden att sätta fast dom i fönstret så att flaggorna var på utsidan! Det var ju kalaskul verkligen!
Drog ett varv i en rondell och hamna jämte en skåpbil.. Han ville racea så han gasa på! Men ingen hinner med när jag slänger i 3:an på min muskel bil! Dvs våran lilla sketna golf=P Han hann inte ikapp utan lämnades bakom svart av avundsjuka!Mohaha
INGEN KAN SLÅ RALLYLINN!

Ciao!



Kommentarer
Postat av: Porre ;)

tjockisen kanske ville äta er

2008-12-23 @ 00:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0