Jensens!


Jisses, nu har jag varit utan min dator i 3 veckor igen! Fick tillbaka den i fredags, sweet tänkte jag, nu fungerar äntligen min webcam igen! Men icke! Den fungerade när jag skulle testa om den funkade.. Sen en stund senare så funkar den inte.. Hur glad bli man inte liksom? Jag pallar fan inte lämna in den igen, Det börjar ju tusan bli pinsamt!
Så nu skiter jag faktiskt i den, pallar fan inte va utan den i 3 vekor igen!

Vaknade vid 11 tiden idag.. av mig själv faktiskt.. Päronen var ute och gick.. Pallade inte äta frukost, så nu ska det bli gott med lite mat.. Från jensens till och med! Min mage kommer ju spricka sen! Men det är det nog värt!

Har även varit och tvättat bilen på pappas jobb, var roligare än vad jag va trodde faktiskt! Sån mega högtryckstvätt!
Och sen var det is på marken, jag flög som en vante! Höll nästan på att dö!
Sen när bilen var skinande ren efter avfettningsmedel och tvättning drog jag ner vindrutorna fram för att ta bort vattnet så att jag kunde se bättre, tror ni inte när jag drar upp dom att det kommer massa vitt skit på dom då! Typ avfettningsmedel som åkt ner bakom gummilisterna.. Typiskt mig!
Nu måste jag göra mig iordning, Jensens väntar!=D

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0