I wanna give you a good song

Gick upp klockan 10 idag.. det var rätt skönt att få sova lite mer.. Inte för att jag sover lite men ändå..
Hoppa in i en dusch och gjorde mig iordning.. Tog bilen ner till stan och gick till arbetsförmedlingen.. Har inte varit där på år och dagar.. Var tvungen att anmäla mig som arbetssökande igen eftersom jag inte vart så aktiv sist.. Då sket jag i att gå ditt så blev jag automatiskt bort tagen från deras register.. Blev iaf medlem igen.. Ska försöka skaffa mig ett jobb nu..
Åkte och solade efter, det var skönt som tusan! Tror jag fått lite mer färg än innan nu, eller det borde man ju fått..
Dock så parkera jag bilen rätt långt bort, hatar ju fickparkera så letar upp den perfekta parkeringen för mig!
Alltså en som man bara kan köra rätt in i.. kanske backa lite och fixa.. jaja..

Nu har jag iaf fått i mig lite mat.. Fisk och grönsaker.. Det va rätt gott..
Snart ska man åka och hämta mamma.. sen åka till ridninge.. Hoppa stor heest idag!
Får hoppas att jag inte flyger av.. eller varför inte?
Lite smärta har väl ingen dött av?

Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0