Update

Nu vart det 4 månader sen jag skrev i min blogg.. Kanske ska bli lite ändring på bloggskrivandet?
Men för tillfället är mitt liv otroligt spännande.. näst intill obefintligt.. Okej vissa grejer har hänt men inte som jag tänker dela med mig bara sådär..

Saker som hänt under 4 månaders tid, alltså från den 10 april..
- Jag har fyllt år
- Hälsat på syster i Sthlm 2 ggr
- Njutit av den sköna våren
- Fixat studentklänning och mössa
- Varit på visingsö med Tobbe
- Praktiserat i en leksaksaffär
- Festat rejält och pga det gått in i en stenpelare
- Åkt bil till skåne med Karin och Sofie
- Gått på bal med Oskar, Riktigt roligt!!
- Varit på livets studentfest!
- Spelat brännbollsturnering bakis, 3:an kom sist, oväntat?
- Tagit studenten! Kalasfull och kalaskul! Allt var ett stort kalas!
- Midsommar i Lysekil, livets mest improviserade resa!
- Marsvinets lieman kom äntligen och hämtade henne
- Varit på visingsö med Wallan 2 ggr
- Fiskat med Wallan, otroligt rogivande
- Bio med mamma och hennes jobbarkompis
- Gjort goa drinkar med Wallan och tatt fuliskort
- Skaffat mig ett par Shutter Shades
- Fusksolat
- Fixat biljett till Lars Winnerbäck!!
- Skaffat mig en ny bh
     och
- kraschat den externa så jag inte har några bilder kvar!=)

Låter som det inte är så mkt men jag har inte tagit med allt..
Nu börjar jag bli hungrig och klockan börjar bli time för nått att äta.


Nu ska det allt bli ändring! Galet vad bra jag är!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0