Sommarkväll



Åkte och handlade lite på konsum, en fläskfilé blev det. Ville skämma bort mig själv lite.
Det blev så gott så att jag sitter här och har ont i magen.. Dock så är det riktigt tråkigt att vara själv.
Men man klarar sig ju alltid, jag är en stark flicka...
Och nu sitter jag här med näsblod, otroligt stark är jag,
så stark så att jag får näsblod bara av att spänna mina feta muskler...
Kanske får sålt min cykel nu! Hoppas jag får pengarna, det behöver jag..
Kontot går bara back, dock så hitta jag två andra konton som var lite mer intressanta!
Ett med 8000 på! och ett annat med ännu mer på!
Dock så vill jag inte ta därifrån.. Kan ju inte gå ännu mer back!
Nu ska jag gå och tjocka mig i sängen..
Bara det att det inte går nått bra alls på tv!
Får kolla på den filmen som man inte kolla på igår då.
Hairspray.. och jag hoppas verkligen att den är bra nu!
Annars blir jag besviken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0