Sen update!


Ja, jag kan ju inte påstå att jag är bra på att uppdatera..
Men jag skriver lite snabbt nu för jag ska åka ner till Wallan/Johan snart..

Måndag-Tisdag:
Åkte till mormor och morfar! Städade hela deras hus! Fy fan alltså!
Man kan ju inte bli mer trött efter att ha städat ett helt hus!
Mamma och jag sov iaf över hos min morbror till tisdag för att städa lite till..
Sen hälsade vi på mormor på hemmet och sen vid 16 tiden åkte vi hem

Onsdag:
Mor och jag åkte upp till husvagnen på visingsö..
Slappade lite, åt god mat och klappade massa katter!

Torsdag:
Åkte 16.45 färjan hem, eller till ridningen..
Träffade Emilia och hennes tjockis häst Cindy!
Jag fick hästen Lord, stark som fan och jag kommer ha träningsvärk i 1 vecka!

Fredag:
Vad ska man säga om fredag mer än att den var otroligt mysig?
Mums

Lördag:
Vaknade sent men sömnen behövdes...
Snart blir det att åka ner till Wallan och göra lite mat!
Det ska bli riktigt nice!
Nu ska jag göra mig iordning!
Ciao!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0