Poker



Igår spelade jag poker med Tesan, Emma och Lisa. Det va rätt roligt!
Jag kom inte sist och vann några gånger, Tesan blev skitlack när jag vann över henne!
De drog några öl var och sedan blev det en trip till Mc Donkan vid jordbron..
Tesan äter ju som ett monster så hon beställde en cheesebrugare och två kycklingburgare.
Själv tog man som vanligt lilla menyn med cheeseburgare och cola.

Åkte vidare till piren för att kolla läget.. Men det var helt dött! Inte en enda människa!
Smsade Karin och fråga vart hon var, Centrum. Så vi masade oss vidare till Centrum.
Där var det lite mer folk.. Träffade min favorit Karin och hon är ju alltid lika snygg!
Dock inte lika full som förra gången jag träffade henne, då vart hon riktigt full..

Åkte hem vid 12 tiden för det var inget roligt ute, skjutsade hem Tesan, Emma och Lisa, och sen åkte jag hem till mig..
Väl hemma blev det att man satte sig vid datorn lite och pratade med lite roligt personer, annars inget särskilt..
Laddade dock ner en film, A knights tale, såå jag la mig i sängen och kollade på den.
Gjorde popcorn vid 01.30 ungefär för jag vart sugen på nått att äta..
Blev väl attt jag gick och la mig vid 04.00..
Sov till 13.00

Drömmde hur mkt som helst idag/inatt, riktigt jävla nice var det!
Eller inte när jag drömmde om att jag sprang in i ett jordgetingbo, får rysningar bara jag tänker på det!

Nej nu ska jag åka ner till stan för att träffa Wallan och äta kina mat!
Skriver lite senare när jag kommit hem från Familjen!=D=D

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0