Myggbett & Taco



Har precis kommit hem från en trevlig kväll med min flicka!
Åkte hem till henne och lämnade lite stuff och hämtade henne..
Molly var cp som vanligt och sprang runt och skällde hela tiden
Haha hennes pappa frågade hur det gick med kärlekslivet.. wtf?

Åkte vidare till Ica Maxi för att handla grejer till taco..
Det blev ju en hel del att köpa + lite annat gott..
Blev nog 240:- man fick hosta upp..
Mina pengar börjar sina riktigt nu..

Hur som helst..
Väl framme i Johans lägenhet sätter vi oss och degar lite..
Kollar lite disneydags och AFV.. Det är livet!
Vid 20.00 tiden börjar vi med maten
Satt riktigt fint med tacos faktiskt.. Och otroligt mätt blev man..
Nu känner jag mig som en stor köttbulle..

Nu är jag iaf hemma efter två filmer och god mat och roligt prat!
Blev I am legend och High school musical..
Riktigt bra filmer.. Och mm-m! Inte lite snygg neger!
Give me!
Oj nu kom jag helt av mig..
Kommer inte heller på något mer att skriva..
Såå det är lika bra att stänga av hjärnan..
Ciao!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0