Lars Winnerbäck!





Nu blir det en till update..

Fredags:
Hmm vart ska jag börja? Tar allt i stora drag bara.. Är för trött för att gå in på detaljer faktiskt..
Alltså, utgång med Wallan och Tesan.. Livets kväll nästan ju! Dock blev det lika sent som vanligt
Åkte och hämtade Wallan först hos Johan, åkte till pizzerian och köpte pizza och sallad,
åkte till Anna och Pontus för att hämta en grej till vattenpipan, skjutsade dem till stan,
lämnade salladen till Johan och sedan hem till Barnarp för att hämta Tesan och sedan hem till mig..
Då blev det pizza och varva ner lite med en grogg.. Blev även suparspel så det blev ett X antal groggar till..
Jag är inte riktigt så bright när jag har druckit.. Huvuvdstäder.. Tesan: Stockholm.. Linn: Göteborg.. Det går inte ihop va..
Skjuts ner till Piren.. Softa och prata med roligt folk.. Sen blir det Mc Donkan.. Träffa gammal parallelare.. Trevligt!
Tesan får ett ragg som jag kaxar med.. Han ville inte gå med oss sen.. Undra vad det kunde bero på..
Buss hem och sedan sova efter en trevlig kväll/natt.. Tack flickor!

Lördag/Idag:
Inte gjort något särskilt på dagen.. Tagit igen mig lite sen igår.. Så har bara kollat film och degat..
Runt 17 tiden började jag göra mig iordning för Winnerbäck! Hämtade Råsberg och hans syster vid 18.15..
Sen bar det av till Huskvarna och ett steg närmre Winnerbäck..
Vi strosade runt lite i folketspark till klockan 20 ungefär och sen tog vi plats..
Träffade Karin och Johan, det va roligt! Alltid lika knäppa dom där!
Träffade även Helene och hennes kompis.. Längesen man såg henne men hon är alltid lika snygg hon!
Måste träffas snart innan du flyttar till Götet!
Tillslut kommer Winnerbäck upp på scen! Och jävlar vilket jubel det blir!
Han ser dock rätt sunkig ut med sitt långa hår.. Påminner lite om Mullsjö..
Men det är ju inte för utseendet man går på hans konsert.. Galet bra live röst!
Ville dock höra lite mer liksom kända låtar eller så.. Men man ska inte klaga..

Efter en ändå ruggigt bra konsert var jag hungrig som ett odjur! Likaså Råsberg och Stina..
Såå jag föreslog självklart att vi skulle åka till Max och äta! Alla tre tog ett Max mål med cola..
Dock så blev alla tre äckligt mätta efter bara några tuggor på hamburgaren..
Jag slängde min till den såkallade igelkotten och lyckdes kleta ner framrutan med ketchup..
Men det satt fint med ett mål mat..

Nu sitter jag här.. galet trött och otroligt sleten.. Kan knappt hålla ögonen öppna längre..
Har fått för lite sömn.. Jag kommer somna riktigt gott inatt.. Och imorgon kommer bli en otroligt bra dag!
Mumma! :)

Ciao!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0