Lars Winnerbäck!









Idag har man äntligen gjort lite nytta! Nytta enligt mig alltså.
Började med att jag gick upp vid 10 och hoppade in i en dusch,
åt lite frulle och sen begav jag mig in mot stan!
Första stoppet blev Ica Maxi för att hämta ut den efterlängtade Winnerbäck biljetten!
Hamnade bakom en satkärring som körde i 40 på en 70 väg.. Ni vet ju hur mitt trafikhumör är^^
För er som inte vet så är det nog lika bra att inte veta.. Galet arg blev jag och verkligen slickade hennes bilröv..
Nu har man blivit 375 kr fattigare and its going down!
Dock så är jag sjukt irriterad på att mitt bankkort inte går att dra..
Det är helt nytt! Och otroligt snyggt!

Efter Maxi blev det hemmakväll för att lämna tillbaka några kassa filmer..
Envis som jag är så vill jag inte fickparkera utan ställer bilen så långt bort som möjligt..
The last mission var att sola!
Tog självklart fel solarium som inte hade någon fläkt!
Så jag svettades som en gris. Nästan, eller så farligt var det inte.
Huvudsaken är ju reslutatet..

Var hemma vid halv 1 tiden och mina parents med ungefär
De kom hem med ett X antal kg kräftor
Dock så hade deras grannar på visingsö halat in 43 kg
Det är ungefär 1000 kräftor, lite orättvist men så är de ju 5 st i familjen..
Inte för att jag gillar kräftor men de är roliga att leka med..
Åkte ner med 3 kg till Wallans mamma vilket var uppskattat!

Och nu sitter jag här, i ett hus som luktar nykokta kräftor.
Blir till att öppna alla fönster och dörrar tycker jag!
Eller så gör jag som så att jag går ut och finputsar lite på min cykel..
Den har äntligen blivit såld för 1800!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0