Kalaskväll!



En bättre kalaskväll får man ju seriöst leta efter!
Åkte ner till Wallan vid 16 tiden, städade och gjorde oss iordning!
Drog till konsum för att köpa lite groggvirke och chips..
Börja dricka vid 18 och slänger fram vattenpipan
Fick några kickar av det..

Tesan kommer och hälsar på..
Flicka lilla! Vad har vi sagt om att volta med bilen?
Som tur var så klarade du dig hyfsat fint iaf
Det är ju huvudsaken!

Folket var lite segt och kom vid 21.00
Men oj vad det livade upp stämmningen!
Jag, Wallan, Carro, Simon, Erik, Markus, Magnus?, Marc
Tror det var alla..

Började bli lite pilo och rund om fötterna..
Skulle inte ha rökt så mkt vattenpipa..
Fick nog en liten överdos av det vilket ledde till ett välbehövligt besök på toan..
Men det pratar vi inte högt om.. 3 gånger host!
Så man vart ju lite kalasfull..

Fick skjuts in till staden..
Wallan och carro åkte med jag vet inte vilka det var..
Jag åkte i Markus Mustang med simon och Markus då..
Oj vad jag ska skaffa mig en muskelbil!
Mums!

Drog till piren och satt där en stund!
Det var nog den roligaste kvällen på piren någonsin!
Carro fick ju sig ett ragg! Sen så kom han och delade ut kondomer!
Fy fan alltså! Livets kväll!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0